Auto un pēcpārdošana
tiek kvalificēta kā vairumtirdzniecība, tomēr sagādes un noliktavu vadības procesi ir ļoti specifiski, jo rezerves daļu daudzums un dažādība ir milzīga un klients praktiski nevar veikt pasūtījumu bez pieejas auto ražotāju datiem. Rezultātā maksimāla integrācija ražotāju sistēmās un inovācijas procesu digitalizācijā ir peļņas un rentabilitātes pamats.
No biznesa vadības viedokļa nozarē kritiskākais uzdevums ir spēja sabalansēt optimālu noliktavā iesaldēto līdzekļu apjomu ar pasūtījumu piegādes ātrumu klientam; peļņas rādītājus lielā mērā nosaka spēja prognozēt pareizās preces un to skaitu noliktavā, iepirkumu optimizēšana izmaksu samazināšanai un pašizmakas apzināšana precei pie klienta durvīm.
No procesu vadības viedokļa centrālais uzdevums ir klienta integrācija sagādes procesā, nodrošinot datu pieejamības digitālos risinājumus. Veiksmīga klienta integrācija digitalizē pieprasījumu, uz kā, savukārt, var balstīt viedas noliktavas vadības un iepirkumu un piegādes procesus, kuri viegli padodas digitalizācijai, ieskaitot lielo datu apstrādi lēmumu pieņemšanai.
viaPro ir uzkrāta pieredze integrētu sistēmu ieviešanā nozares piegādes ķēdes organizācijā un optimizācijā par risinājuma kodolu ņemot spēcīgu ERP sistēmu un to integrējot auto ražotāju platformās procesu automatizācijai no vienas puses un nodrošinot digitālus, ražotāju katalogu balstītus, pašapkalpošanās rīkus klientiem no otras. Industrijas 4.0 laikmetā nozare vairs nav vienkārši rezerves daļu bizness, tā lielā mērā jau ir informācijas bizness, jo milzīgo rezerves daļu klāstā klients sagaida arī precīzu informāciju un padomu.