Risinājumu uzturēšana
IT Risinājuma dzīves cikla vadība un atbalsts ir divi vienlīdz svarīgi uzdevumi risku brīvai biznesa plūsmai. Mēs esam pārliecināti, ka risinājuma atbildīga uzturēšana ir priekšnosacījums, lai iegūtu pilnu atdevi no ERP un ar to saistītām sistēmām, un tā ir atbildīgi jāplāno, lai atbalstītu jebkuru biznesa izmaiņu.
Mūsu klientiem ir pieejami Programmatūras uzturēšanas un Risinājuma HelpDesk pakalpojumi. Ja esat parakstījuši programmatūras uzturēšanas līgumu ar Epicor, arī mēs sniedzam atbalstu šī līguma ietvaros. viaPro HelpDesk serviss paplašina klasisku programmatūras uzturēšanas pakalpojumu, iekļaujot jūsu biznesa procesus un prakses know-how, un nepieciešamības gadījumā garantē jūsu darbinieku aizstāšanu ar mūsu speciālistu.