VIAPRO Pārdošanas loģistikai
Digitalizācijas ērā arvien vairāk patērētāju pirkumus veic attālināti un loģistika kļūst ne tikai par integrālu pārdošanas procesa daļu, bet arī spēcīgu konkurences ieroci.
ToGoNet ir pārdošanas loģistikas sistēma, kas nodrošina klientu pasūtījumu piegādes organizāciju un maršrutu vizualizāciju, ar to saprotot gan klientu piegādes adrešu ģeokodēšanu un izgaismošanu Google kartēs, gan aktīvo pasūtījumu statusu interpretāciju izpildes loģikā. ToGoNet paredz integrāciju ar uzņēmuma ERP sistēmu, Epicor iScala standartā, kas nodrošina klientu pasūtījumu vadību un preču piegādes datu apstrādi finanšu izpratnē, tomēr dinamisko kalendāru un saistīto resursu vadību reisu izveidei ir iespējams izmantot arī patstāvīgi.
ToGoNet nodrošina funkcionalitāti Pieprasījuma (klienta līguma noteikumi) un Piedāvājuma (reiss) salāgošanai Kalendāru formātā; Maršrutu poligonu izveidošanai un klienta adrešu piesaistei maršrutam; Resursu (autovadītāji un autotransports) datu uzturēšanai un savstarpējo relāciju organizācijai; Reisu plānošanai, balstoties uz poligonu, kalendāriem, pieejamajiem resursiem un piegādei sagatavotajiem klienta pasūtījumiem ERP sistēmā un Reisa optimizācijai izmantojot Google servisu. Kad reiss ir sagatavots, tiek nodrošināta informācija Rēķinu izdrukas organizācijai ERP sistēmā konkrētam reisam un Reisa pavadošo dokumentu - izdruka un/ vai arī maršruta karte, iekļaujot QR kodus, mobilajām ierīcēm. Reiss tiek noslēgts ar izpildes datu apkopošanu maršrutu optimizācijai un autovadītāja darba laika kontrolei.
Ieguvumi no piegādes procesa digitalizācijas: klientu apmierinājuma līmenis +++, reaģēšanas spēja uz piegādes laiks +++, resursu kontrole un neproduktīvu aktivitāšu izslēgšana, kas rezultējas procesa izmaksu optimizācijā.